Подрачје | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |
Способности за соработка | Активно соработува во група и по потреба ја насочува работата на групата | Им помага на другите во групата | Се вклучува во работата на групата но слабо допринесува | Помага само кога се бара од него, инаку не се вклучува во работата на групата | Не соработува дури ни кога се бара од него |
Истражувачки способности | Самостојно, промислено и правилно ги користи постапките на истражување | Соодветно и главно самостојно ги користи истражувачките постапки | Истражувачките постапки ги користи делумно соодветно, но му треба помош | Понекогаш успева да ги користи истражувачките постапки со помош од други | Не успева да ги користи истражувачките постапки |
Знаење, разбирање и вреднување на содржините и начинот на презентирање | Јасно и продлабочено знаење и разбирање и самостојно и образложено вреднување | Покажува знаење и разбирање, самостојно вреднува | Има пропусти во знаењето и разбирањето, при вреднувањето му е потребна помош | Има поголеми пропусти во знаењето и разбирањето, не успева да вреднува ни со помош | Нема ни основни знаења и разбирање, не вреднува |
Презентирање | Користи различни начини на презентирање, кои се соодветни и јасни | Користи различни начини на презентирање, но не се секогаш соодветни | Соодветно користи само еден начин на презентирање, или делумно користи два начини | Се обидува да ги прикаже сознанијата, само делумно му успева | Неуспешни обиди за презентирање |
samedi 22 août 2009
ЛИСТА ЗА АНАЛИТИЧКО ОЦЕНУВАЊЕ НА ИСТРАЖУВАЧКА РАБОТА
Inscription à :
Publier les commentaires (Atom)
Membres
Archives du blog
Qui êtes-vous ?
- HEMIJA GIMNAZIJA
- Сузана Стојчевска, професор по хемија Suzana Stojchevska, professeur de chimie
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire